De wolven van Patrick Lefevere zijn zich in Calpe aan het voorbereiden op het nieuwe wegseizoen. Een nieuw seizoen betekent ook een nieuwe tenue. Voor Remco zal die trui er anders uitzien dan die van zijn teamgenoten. Hij mag namelijk een heel seizoen in de regenboogkleuren rondrijden.
Nu weten we ook hoe die er gaat uitzien. Remco Evenepoel plaatste op Twitter een foto van zijn nieuwe trui en die is lichtjes gewijzigd ten opzichte van de wereldkampioentrui die hij tot nu toe droeg. Met Soudal heeft Quick Step er namelijk een nieuwe hoofdsponsor bij. Verder is het befaamde Catelli logo met de kreeft vervangen door enkel het woordje 'Castelli'.
In die regenboogkleuren wil Remco Evenepoel komend seizoen jagen op de eindzege in de Giro d'Itlalia. Dat wordt meteen ook zijn hoofddoel. Verder rijdt hij opnieuw de Waalse klassiekers en op het 'super wk' in Glasgow zal hij zijn wereldtitel verdedigen met een parcours op zijn maat. Over anderhalve maand al trapt hij het seizoen af in de Vuelta a San Juan.
New season, new jersey. 🌈🔥
— Remco Evenepoel (@EvenepoelRemco) December 11, 2022
Can't wait to start racing in my new Soudal Quick-Step rainbow jersey made by @CastelliCycling!🐺 #TheWolfpack
📸 @BeelWout pic.twitter.com/3lOE3pUhso